Stintų sezonui prasidėjus: ar prisimenate, kiek įrankių galima neštis į žvejybą
„Lidl“ iki 25 proc. mažina „Pilos“ sviesto kainą – bus pavyzdys rinkoje
Metus su lyginamąja reklama pradėjęs prekybos tinklas „Lidl“ pateikia dar vieną argumentą, kodėl privatus prekės ženklas turi privalumų prieš žinomų gamintojų produkciją. Nuo penktadienio iki 25 proc. mažėja jų privataus prekės ženklo „Pilos“ sviesto kaina. 200 g sviesto pakuotė nuo šiol „Lidl“ parduotuvėse kainuos 1,99 eurų, o didžioji 375 g pakuotė – vos 2,99 euro.
Rūpinasi žemiausiomis reguliariomis kainomis
„Matome, kad pirkėjai labai teigiamai sureagavo į mūsų komunikaciją apie privačius prekės ženklus. Sviesto kainos mažinimas – dar viena priežastis, kodėl verta rinktis produkciją su privačia etikete. Ji pasižymi kokybe už prieinamą kainą ir gali lanksčiau prisiderinti prie rinkos sąlygų. Tik pradėjus kristi žaliavų kainoms, nedelsdami ėmėmės veiksmų, kad galėtume tą skirtumą perduoti savo klientams. Siūlome naują kainų lygį rinkoje, nes turime tam instrumentų – privačių prekės ženklų kainoms galime daryti didesnę įtaką.“, – sako „Lidl Lietuva“ pirkimų tarnybos vadovė Ilona Čiužienė.
Anot jos, „Pilos“ sviesto kainos mažinimas – nėra laikina akcija, nes „Lidl“ tikslas – pasiūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje, užtikrinti žemiausias reguliarias kainas, o iš to daugiausiai naudos gauna patys klientai.
Privačių prekės ženklų produktai „Lidl“ parduotuvėse sudaro beveik 90 proc. asortimento, didžioji dalis pieno, duonos produkcijos – gaminama čia pat, Lietuvoje. Pieno produktus su privačia „Pilos“ etikete gamina ir tokie Lietuvos gamintojai kaip „Rokiškio pienas“, „Žemaitijos pienas“, „Varėnos pienelis“.
Pasak I. Čiužienės būtent dėl kylančių kainų ir infliacijos buvo nuspręsta vartotojams daugiau pasakoti apie tai, kad pigi ir kokybiška alternatyva visada yra šalia net ir be specialių akcijų.
„Palankumas ir pasitikėjimas privačiais prekės ženklais nuolat auga ir pirkėjai yra linkę vis dažniau juos įsigyti. „Pilos“ pieno produktai, remiantis reprezentatyvia apklausa, yra mūsų klientų patys mylimiausi. Pastebime, kad gyventojai Lietuvoje tampa racionalesniais pirkėjais ir yra mažiau linkę permokėti už žinomus prekių ženklus bei taip sutaupyti. Privačių prekinių ženklų produkcija dažnai yra net kelis kartus pigesni ir mes esame pasiruošę tą kainų skirtumą dar labiau didinti, o vartotojai, turėdami ir informacijos, ir pasirinkimą, galės patys nuspręsti, kokius produktus imti iš lentynos“, – sako „Lidl Lietuva“ pirkimų tarnybos vadovė.
Mažesnės kainos – visoje Lietuvoje
Prekybos tinklas „Lidl“ iki 25 proc. mažina „Pilos“ sviesto kainas visose savo parduotuvėse Lietuvoje. „Neabejoju, kad tie, kurie jau perka mūsų privataus prekės ženklo produkciją, ją pamėgo ir žino visus privalumus. Nauja, gerokai mažesnė kaina paskatins dar daugiau klientų rinktis būtent šias prekes ir taip sutaupyti. Dabartiniame infliacijos fone gyventojai pavargo blaškytis tarp skirtingų, nuolat besikeičiančių akcijų ir pasiūlymų – jie nori kokybiškų, nebrangių produktų rasti visada, kai užsuka į parduotuves. Stengiamės išpildyti šiuos lūkesčius“, – teigia I. Čiužienė.
Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 68 „Lidl“ parduotuvės 26-uose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.