„Releven“ ir VMG grupė bendradarbiaus vystant aukštuminius pastatus iš medienos
Naujos, mažesnės pistacijų kainos – kilogramo kaina „Lidl“ parduotuvėse mažėja net 2,34 Eur
Apklausos rodo, kad norėdami sutaupyti kasdienėms maisto išlaidoms, gyventojai linkę atsisakyti užkandžių. Tačiau išskirtine kokybe ir žemomis kainomis pasižyminti „Lidl“ privataus prekinio ženklo „Alesto“ riešutų linija nuo šiol tampa dar labiau prieinamesnė – nuo balandžio 3 d. mažėja skirtingų pakuočių ir rūšių pistacijų kainos, o daugiausiai sutaupyti bus galima, perkant sveriamus riešutus. Jų kaina nuo šiol mažėja kiek daugiau nei dviem eurais, o skrudintų ir sūdytų Kalifornijos pistacijų kainos „Lidl“ parduotuvėse dabar prasideda vos nuo 3,99 Eur.
Gliaudome kasdienes kainas
Sveriamų pistacijų kaina už kilogramą mažėja nuo 15,99 Eur iki 13,45 Eur. Mažiau išleis ir tie, kurie rinksis supakuotus riešutus. 500 g skrudintų ir sūdytų Kalifornijos pistacijų „Alesto“ kaina mažėja iki 7,45 Eur, o 250 g – iki 3,99 Eur.
„Kai lyginame savo privačių prekės ženklų kainas su žinomų gamintojų produkcija, riešutai yra viena iš tų kategorijų, kur kainos skirtumas rinkoje ypač juntamas. „Alesto“ produkcijos pirkėjai tą neabejotinai pajunta. Pistacijos turi gausų būrį gerbėjų, todėl džiaugiamės galėdami nuo šiol pasiūlyti pistacijų įsigyti gerokai pigiau. Jų kaina mažėja iki 16 proc.“, – sako „Lidl Lietuva“ pirkimų tarnybos vadovė Ilona Čiužienė. Ji atkreipia dėmesį, kad tai ne laikinos akcijos, o naujos, mažesnės, standartinės produktų kainos.
Jau pigo pieno produktai ir šviežia mėsa
Ištikimiausi „Lidl“ pirkėjai jau priprato matyti mažinamas reguliarias maisto produktų kainas. Vasarį pigo „Pilos” sviestas, sumažėjo ir „Skonio ženklo” šviežios vištienos kainos, praėjusį mėnesį buvo sumažintos kainos dar vienam pirkėjų pamėgtam produktui – visų rūšių „Pilos” grietinei.
Pasak I. Čiužienės, „Lidl“ toliau reguliariai mažina savo privačių prekės ženklų kainas, atsižvelgdami į kelis aspektus: situaciją rinkoje, žaliavų kainas ir tai, ko tikisi ar mėgsta pirkėjai. „Pieno ir mėsos produktai sudaro daugelio žmonių kasdienį prekių krepšelį, todėl nuo jų pradėjome pirmiausiai. Pavyko pasiūlyti net ketvirtadaliu mažesnes sviesto ir dalies šviežios vištienos kainas. Turėdami savo privačių prekės ženklų produktus, galime greitai reaguoti į besikeičiančia situaciją ir sėkmingiau dėl mažesnės kainos derėtis su gamintojais“, – sako I. Čiužienė.
„Alesto“ – kokybė už mažą kainą
„Alesto“ – vienas iš populiariausių „Lidl“ privačių prekės ženklų, kurio asortimente yra riešutų, džiovintų vaisių, sėklų, jų mišinių ir įvairių batonėlių. „Alesto“ gaminiams taikomi griežtesni, nei reikalauja įstatymai, kriterijai dėl pesticidų ir kitų veikliųjų medžiagų likučių, todėl pirkėjai gali džiaugtis ne tik plačiu šių prekių asortimentu, bet ir žemomis kainomis, bei griežtais jiems taikomais saugumo reikalavimais.
Šiuo metu Lietuvoje iš viso veikia 69 „Lidl” parduotuvės 26-uose šalies miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse ir Nemenčinėje.